Gezocht: Samson en Gert CD-Singels Prijs: N.o.t.k.
Hallo iedereen, IK ben een grote verzamelaar en ben helemaal gek op Cd-singels. En omdat ik ook een grote fan ben van "Samson en Gert" heb ik besloten om al hun Cd-singels te verzamelen. Ik heb al het een en ander binnen maar dit zijn de singels die ik nog zoek:
- (1995) In de disco
- (1996) SInterklaas en zwarte piet
- (2002) Ole pistole
- (2003) Oh la la la (Nederlands editie)
- (2003) Radio
- (2010) Droom
- (1995) Bij Heidi in Tirol
- (1997) Ochtendgymnastiek
- (1997) Vrolijke vrienden
- (1998) Mexico
- (2003) Kerstshow CD
- (2005) Kerstcd
- Heeft u een van deze of kent u iemand die een van deze supper toffe CD-Singels heeft kunt u gerust contact met mij opnemen. over de prijs valt nader overeen te komen.
|
Geen opmerkingen:
Een reactie posten