toen ik in groep 8 zat, heb ik deze cd gekocht. je kan al heel veel leren over het cito toets. ik had al een beetje moeite mee met cito. maar ik heb best wel hoog gescoort. mijn eindscore was 535 nog vragen kunt uw mij mailen mvg |
| meer info |
kinder karaoke cd, kinder songs, kinder kerst cd, cd voor kinderen, cd K3, cd Piet Piraat, cd Anubis, cd Mega Mindy, Kindermuziek op cd
toen ik in groep 8 zat, heb ik deze cd gekocht. je kan al heel veel leren over het cito toets. ik had al een beetje moeite mee met cito. maar ik heb best wel hoog gescoort. mijn eindscore was 535 nog vragen kunt uw mij mailen mvg |
| meer info |
Geen opmerkingen:
Een reactie posten