Leuke cd van Ernst Bobbie en de rest met liedjes uit de dierentuin. De liedjes die erop staan zijn: -Ernst, Bobbie en de rest -De Blurkies -Ja, ja, ja, jarig -Met apen kun je lachen -Dieven in de dierentuin -We maken schoon -M'n kadootje is zoek -De dierentuin is dicht -Een ei -Ik ben verliefd -Zonder water kun je niet -We eten kippensoep met boerenkool -Als ik me camoufleer -Ja, dan moet je huilen -De Snuggertjes (bonusliedje) De cd verkeerd in zeer goede staat. Bij interesse kontakt opnemen met bovenstaande e-mail. KIJK OOK EENS NAAR MIJN ANDERE ADVERTENTIES. |
| meer info |
Geen opmerkingen:
Een reactie posten